ETUSIVU KUKA? YHTEYDET
ETUSIVU
KUKA?
AIHEET
MATKAT
YHTEYDET

7. toukokuuta 2014

KUN MAAILMA MUUTTUI TERÄVÄPIIRROKI



On päiviä jolloin mun huone on kuin meteoriitintörmäyksen jäljiltä. Raivaustöitä tehdään parhaillaan, mutta ei kovin pontevasti, koska ens viikolla on ekat pääsykokeet. Oli hyvä tajuta tässä viikkoa ennen koetta, että siitä valmennuskurssista olisi oikeasti voinut olla jotain hyötyä.

Tänään varmistui kesätyöt! Tekis mieli vaan pomppia ympäri kämppää ja huutaa. Kuukausien stressaamisen jälkeen ja niitten kymmenien raivostuttavien kesätyöhakemusten jälkeen on ihan mieletöntä saada kuulla, että ei tarvii pelkästään pyöritellä peukaloitaan koko kesää!

Näissä kuvissa näkyy vähän selkeämmin noi uudet lasit. Oon ihan hulluna noihin! Ehdin jo harkita piilolinsseihin kokopäiväisesti siirtymistä, mut oon niin onnellinen, että löysin nää kehykset! Tilasin mä sit kertakäyttölinssejäkin, mutta tällä hetkellä haluisin vaan pitää koko ajan noita laseja päässä!

Oon ollut nyt kahen viikon sisään kolme kertaa elokuvissa. Siinä on vaan jotain maagista, kun sali pimenee ja saa käpertyä siihen tuoliin katteleen leffaa isolta skriiniltä. Supersankarileffat on aina täydellisii ja scifidystopiat on mun elämä, joten The Amazing Spider-man 2 ja Divergent oli parhaita. Tänään taas oli vuorossa The Grand Budapest Hotel, joka oli random, outo, hämmentävä, tavallaan herttainen. Se oli sellainen leffa, että se kaipaa vähän sulattelua ennen kuin mä osaan päättää, vihaanko sitä vai rakastanko.


Meijän takapihalla on muuten valkovuokkojen leikkikenttä. Jos haluutte, voitte tuoda teijän valkovuokot leikkimään meijän valkovuokkojen kanssa. Niillä vois olla kivaa yhdessä.

Juu. Ei mulla muuta. Nyt menen juomaan mukin kaakaota. 

Terkuin Ulla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, ihana! ♥