ETUSIVU KUKA? YHTEYDET
ETUSIVU
KUKA?
AIHEET
MATKAT
YHTEYDET

24. helmikuuta 2016

PASTELLIAAMU

Oon ollut kipeenä viime viikon lopulta asti, maannut sängyssä suurkuluttaen nenäliinoja ja katsoen Netflixiä. Maalasin varpaankynnet keväisiksi, join vadelmateetä ja nukuin kellojen ympäri. Nyt tuntuu jo paremmalta. Minä sulan kohmeesta ja palaan maan pinnalle värikkäistä unistani.

Kaveri toi viikonloppuna mulle ja kämppikselle tulppaaneja. Mä nappasin yhden omaan huoneeseeni ja järjestelin pöydälle asetelman. Siihen kuuluu myös toiselta kaverilta saamani yli-ihana Kastehelmi-tuikkulyhty, johon oon rakastunut jo ihan lähtemättömästi.

Ensi viikonloppuna on Oscar-gaala. Pitäisi ehtiä vielä käydä elokuvissa katsomassa muutama leffa, jotta voisin kattavammin arvioida omat voittajasuosikkini. The Big Short ja Spotlight ainakin kiinnostaisivat, kiehtoisivat, kutkuttaisivat. Ehkä huomenna on leffapäivä.

Miten teidän viikko on lähtenyt käyntiin? Onko teille flunssankarkoitusvinkkjeä, joilla tästä tuhinasta pääsisi lopullisesti eroon? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, ihana! ♥