ETUSIVU KUKA? YHTEYDET
ETUSIVU
KUKA?
AIHEET
MATKAT
YHTEYDET

10. heinäkuuta 2014

15 RANDOMIA ASIAA MINUSTA



1. Rakastan photobootheja, sosiaalista mediaa, kirjoittamista, smoothieita, Narnian tarinoita, itkemistä, leffateattereita, nauramista, Notting Hilliä (paikkaa, en leffaa), kriittisyyttä, salmiakkia, kirjakauppoja ja leffamusiikkia.

2. Olen surkea small talkissa. Hirvittävintä on joutua puhumaan puolituttujen kanssa täpötäydessä autossa tai ruokapöydässä.

3. Olin lukiossa tiedelinjalla ja neurologia on äärettömän mielenkiintoista.

4. Suosikkinäyttelijöitäni ovat muun muassa Ryan Gosling, Emma Stone, Audrey Hepburn, Jake Gyllenhaal, Helena Bonham Carter, Carey Mulligan, Eddie Redmayne ja Joseph Morgan.

5. Jos olisin supersankari, haluaisin supervoimieni olevan lentäminen, superälykkyys ja taito muuttua näkymättömäksi.

6. Uskon, että maailma on luotu eikä sattuman tulos. 

7. Olen kirjoittanut kolme romaania, ensimmäisen niistä kymmenvuotiaana. Se on myös ainoa, jonka olen kenenkään koskaan antanut lukea.

8. Olen vasta pikku hiljaa alkanut tajuta, että oon ihan liian pitkään ostanut itselleni numeron liian isoja kenkiä…

9. Ensimmäinen kännykkäni oli Nokian 1110D ja sain sen 12-vuotissynttärilahjaksi. Ihanan nostalginen,  värinäytötön ja perinteisellä matopelillä varustettu superkännykkä toimii vieläkin, mutta vaihdoin sen silti viime kesänä nykyiseen puhelimeeni, iPhone 4S:ään. Erään onnettoman pääsykoereissun ja yhden unohtuneen iPhonen ansiosta olen nykyään myös Nokia C2-puhelimen onnellinen omistaja.

10. En hirveästi tykkää eläimistä, mutta oon hulluna kirahveihin ja kissatkin on kivoja.

11. Scifi-kirjat ovat parhautta. Eivät kuitenkaan mitkään avaruusseikkailuista kertovat, vaan erilaiset tulevaisuuteen sijoittuvat yhteiskuntakuvaukset. Suosikkejani genrestä ovat Bernard Becketin Genesis, Justin Croninin Ensimmäinen siirtokunta sekä Suzanne Collinsin Nälkäpeli-trilogia.

12. Minusta tee on juomista kaunein. Aamu ei lähde kunnolla käyntiin ennen kupillista karibian aurinkoa tai Twiningsin Four Red Fruits Tea'tä.

13. Alkaisin luultavasti kasvisyöjäksi, jos kana ei olisi niin hyvää.

14. Ala-asteella haaveilin, että minusta tulee isona etsivä, puunveistäjä, astronautti, kirjakaupan omistaja tai arkeologi.

15. Jonakin päivänä haluan vielä matkustaa Australiaan ja nukkua puun latvaan rakennetussa hotellissa Afrikassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi, ihana! ♥